Lite ändringar

Så! Jag har gjort om lite i min blogg nu. Byt textsnitt och tagit bort bakgrundsfärgen på rubrikerna. Jag behövde lite förändring. Kände hur det började krypa i bloggnerverna!

Jag hoppas att texten är ''läsbar''. Men jag gillar min blogg lite mer nu, lite mer personlig.

Och just ja, jag kommer inte lägga upp vad jag har på mig idag. För jag har bara en tråkig klädsel. Alltså, jag menar inte att man bara kan publicera vad man har på sig om det är något som sticker ut. För det är så töntigt. Utan jag har bara på mig mina svarta jeans och en blå mjukiskofta från Cubus! Så nu vet ni i textform.;)

Postat av: Hanna

blev skitsnyggt och det går finfint att läsa ;)

2011-02-24 @ 21:08:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0