Långt ifrån en bild.

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.
Åh... jag har så sjukt många bilder som påminner mig om gamla tider. Hela min bilddagbok består bara utav såna bilder. Och pga av det så kommer jag aldrig radera mitt konto eftersom att jag har ungefär halva mitt ''gamla'' liv där. MINNEN!

Ibland kan jag sitta och kolla igenom min bilddagbok flera gånger om bara för att få blicka tillbaka lite.

Det här var en vinterkväll 2007 då Michaela Engstrand och jag var så otroligt less på allt. Så vi gick upp till Hagaskolan och gjorde kramsnö till text på en stenvägg. Haha!:')
Sommaren 2008 då Molly och jag hade roligt framför camen!
Samma kväll med Michaela. ''Kalle ♥ Sharlee''.
Jag kommer ihåg hur stolta vi var för att vi hade lyckats göra det så snyggt! Hahaha.:D
''Michaela ♥ Sharlee''

En sommarkväll när Molly och jag gick upp till Hagaskolan.
En sommarkväll 2008 då Molly och jag camade hemma hos henne!
Låg rätt utmattad i soffan några dagar efter att jag hade brutit benet.
Hahaha. Kalas hemma hos Molly... 2005 eller 2006.
Tova Andersson, jag och Anna Esterfors!;)
Maj 2008 var Ken Ring i Sundsvall. Kommer ihåg att Lovisa Ahlberg och jag stod utanför 2 timmar före för att komma längst fram, vi hade köpt med oss subway! Haha. Lovisa till höger, Elin bredvid Ken och jag.
Jag på kryckorna!
Midsommaren 2008!
Hade fått nytt gips och satt i rullstolen.
Håkan Hellström var på gatufesten 2008!
Åh vad han var helt obeskrivligt underbar att både lyssna och se på. Bästa Håkan.
Hahaha, det var så roligt! För jag fick placeras på ''handikappsscenen'' eftersom att jag satt i rullstol! Hahaha!

...Det här var några bilder. Och såhär kan jag fortsätta i all evighet. Jag minns verkligen sommaren 2008. Året 2008 överhuvudtaget. Det var mitt värsta otursår. I alla fall så bröt jag smalbenet 5 dagar innan sommarlovet och var gipsad hela sommaren, jag blev förkrossad när jag fick veta att jag skulle vara gipsad hela sommaren, men som tur var hade jag världens bästa vän (vilket jag fortfarande har) och mamma! Molly och mamma tog hand om mig hela sommaren och trots att jag hade en sådan jäkla otur så blev det ändå en riktigt rolig sommar!:')

''Det blir vad man gör det till''.

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild(-ER!!) som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Postat av: tova

jättekul att du ville vara med i dagens blogg:) en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du. om det inte är det så får du hålla utkik till nästa gång jag kör ''dagens blogg'':)

2011-02-23 @ 22:06:42
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: tova

jättekul att du ville vara med i dagens blogg:) en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du. om det inte är det så får du hålla utkik till nästa gång jag kör ''dagens blogg'':)

2011-02-23 @ 22:09:06
URL: http://tovaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

visst äre kul att titta tillbaka på bilder såhär! skitkul att se ;) och fy fan va sämst det måste ha varit att bryta benet, fy fan ): snäll molly och mamma iaf du hade iaf ;)

2011-02-23 @ 23:30:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0