Känns nästan som om jag har fullt upp

Den här dagen har varit över förväntan!

Studiofotograferingen gick superbra (sa ju det, det löser sig alltid). Jag har valt ut de bästa bilderna så ska sätta igång med redigeringen för fullt imorgon. Så hoppas jag att jag hinner publicera dem innan jag går hem.

MEN... jag var hos tandläkaren idag! Och gissa om jag har ont i mina tänder igen. Åh. JOBBIGT.

Nu sitter jag bara här och sitter... älskade Julia kommer sen ocksåååååå! Wihooooo. Äntligen ska vi träffas. Var TYP hundra år sist!

Här är en bild som jag fotade igår när jag låg i sängen. Den är... mysig. Hihi.

Olympus E-510

Postat av: Hanna

kul att fotograferingen gick bra! :D

2011-02-24 @ 21:07:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0