Jag har roligt

Kläder just nu? - trosor, tröja och morgonrock!

Sommarplaner? - SOVA, festa, gatufesten, vänner:D.

Hur många kuddar sover du med? - tre.

Spelar du något instrument? - no.

Morgon eller nattmänniska? - nattmänniska.

Röker eller Snusar? - nej!

Vad är viktigast för dig? - mina nära och kära.

Är du kittlig? - ja.

Snarkar du? - vet inte, om jag är riktigt trött.

Stjärntecken? - vågen.

Äckligaste insekten? - spindlar.

Längtar du mest efter just nu? - sommar.

Nämn något som gjorde dig glad igår? - ingenting speciellt.

Vad gjorde du kl 08 imorse? - sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan? - satt här där jag sitter nu.

Det sista du sa högt? - ''sitter vid datorn och läser bloggarrr''.

Det senaste någon sa till dig? - ''haha okej''.

Vad har du druckit idag? - vatten, juice och cola typ.

Vad var det senaste du åt? korvstroganoff och ris!

Vad var det senaste du köpte? - godis.

Vad är det för färg på din ytterdörr? - röd.

Vad är det för väder hos dig nu? - SNÖFUCKINGSTORM.

Godaste glassmaken? - någon form av jordgubb typ.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja.

Sover du tungt? - nej. ytterst sällan.

Drömmer du mardrömmar? - ibland.

Trivs du med ditt jobb? - ja.

Favoritklädsel? - mjukisbyxor, men bekväma och snygga kläder också. vilket jag inte kommer på något nu.

Favoritlåt just nu? - oj, skinny love - bon iver, shakira feat lil wayne - give it up to me, the xx - shelter, the xx - stars. OCKSÅ VIDARE.

Vad ser du om du tittar till höger? - en vägg med blommor på.

Vad gör dig glad just nu? - jag är redan glad :).

Vad ska du göra härnäst? - sovaaaaa.

Höger eller vänsterhänt? - höger.

Humör just nu? - helt okej, snäll och trevlig. trött.

Favoritgodis? - salta lakritsflaskor ♥.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0