Iphone.

Jag undrar en sak. Alla som äger en iPhone 4. Rabbla upp för-och nackdelar med den och om den är värd pengarna. Skulle behöva lite hjälp! Jag har planer på att kanske investera en. (När jag har pengar det vill säga). Eller iPhone 5. Men. Som sagt. Svara gärna så ska jag sova på saken! (P.S jag mobilbloggar)

Postat av: emelie

har ju inte haft min mer än en dag typ.. menmen!



fördelar: snygg design, lätt att förstå sig på, enkla inställningar, rätt bra kamera med blixt (!), snabb i navigationerna, lätt att skriva sms när man har lärt sig vart tangenterna sitter, ROLIGA APPS, finns hur mycket som helst med fördelar!



nackdelar: dålig batteritid :(

fast det är iof inte så konstigt med tanke på den stora skärmen osv.

2011-02-18 @ 10:17:57
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: sandra

Svar: Jag har varit på ögat, Optikern och Synsam :)

2011-02-18 @ 17:46:51
URL: http://nnylund.blogg.se/
Postat av: Lovisa Ahlberg

Fördelar: Lätt att surfa på, du kan ha spotify, massa grymma och feta aps, skön att skriva sms på, hur snabb som helst, hakar ALDRIG upp sig. Bra kamera och man kan ladda ner kungiga fotoprogram så att det blir finfin kvalité på fotona. Äckligt bra skärm och läskigt bra kvalité.



Nackdelar: Är väl batteritiden, men det beror ju på om man har sitt mobila nätverk på (som man kan stänga av när man inte vill använda vissa aps eller internet) och om man bara smsar och laddar den direkt när du får den så drar den inte särskilt mycket tycker jag. Och sen finns det väl inte så mycket mer nackdelar, den känns väldigt ömtålig utan skal. Och att man måste ha spotify premium om man ska kunna lyssna på spotify. OCH sist men inte minst den jävla långa väntetiden. Tog cirka 12 veckor för en kompis till mig, jag fick min lyckligtvis på fem veckor.



MYCKE INFOOOOO... hehe

2011-02-18 @ 22:08:57
URL: http://loitta.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0