Fotografering

Jag har så sjukt tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan tänka mig att min blogg inte är den roligaste att läsa, men jag bloggar som sagt för min egen skull och vill ni inte läsa så behöver ni inte!

Känns som om alla har gått under förutom jag. Att det bara är jag som står kvar på jorden utav alla människor i hela världen. Jag vill skriva av mig, men jag vill inte skriva för mycket så människor runt omkring mig ska börja tro att jag tycker synd om mig på något vis. Men det känns som en bra idé att skriva av mig så människor ändå vet hur det står till. På något vis.

Jag ska fota av mig allt. Har världens största inspiration. Fota en känsla. Fota hur jag mår. Fan vad fotografering är bra. Håller ni inte med? Jag har verkligen valt rätt linje. Jag har världens bästa klass. Världens finaste tjejer.

MEN SOM SAGT. Nu ska jag fota innan pappa kommer hem och stör. Hehe. Förresten, har ni några förslag på vad man kan äta till middag idag?!

Lämna inte kommentarsfältet tomt, tack och bock!;)

Postat av: Hanna

man kan skriva av sig utan att publicera faktiskt ;) brukar ja göra när ja får damp eller tänker på nått, skriver en hel jävla uppsatts typ men ingen får läsa haha xD

men fota på du! :D

2011-02-21 @ 20:48:06
Postat av: emelie

fota mej nån fredag? :D

2011-02-23 @ 10:26:24
URL: http://eeamh.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0