Försovningsmorgon

Gissa vad jag gjorde imorse?! Det som aldrig händer.

JAG FÖRSOV MIG! Jag hade ställt klockan på 06.10 för att snooza vidare till klockan 07.00. Jag hade bestämt mig kvällen innan att jag skulle kliva upp i tid så jag hade tid på mig.

Jag stängde av första alarmet och sov vidare, sedan vet jag inte hur jag stängde av det andra. Men jag hade väldans tur att Linda smsade mig 07.46 så jag vaknade. Hahaha. Jag stirrade på klockan och flög upp ur sängen med panik, jag sminkade mig och klädde på mig på fem minuter. Sedan åt jag frukost på vägen. Jag gick hemifrån 08.03 TYP. Och var vid bussen 08.11, så jag hade hunnit med den men väntade på Linda i stället.

Jag kom i rätt tid till tyskaprovet, som gick... hoppas jag... bra!

Sedan fick jag reda på att Linda hade försovit sig lite och att hennes mamma hade försovit sig och nu skickade Molly ett sms att hon också försovit sig. Hahahahahaha. Åh. Roligt. Tajming!

Postat av: Hanna

alla försover sig faktiskt ibland (a)

hoppas provet gick bra ;D

2011-02-03 @ 10:06:45
Postat av: Sigvelena

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-04-20 @ 08:21:51
URL: http://sigvelena.blog13.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0