För jag har så roligt!

Du heter? Sharlee van Stralendorff

 

Smeknamn? Sharlee

 

Hur är du som person? alltså. massor.

 

Beroende av? närhet.

 

Vad får du oftast komplimanger för? att jag är smal. men vet inte om det är en komplimang.

 

Vad är speciellt med dig? att jag är jag.

 

Hur imponerar man på dig? om du är generös!

 

Brukar du skratta för dig själv? ja.

Var bor du? i Sundsvall.

 

Har du haft sex idag? nej...

 

Hur känner du dig nu? trött och sjukt irriterad.

 

Vad tycker du om fötter? älskar dem såklart.

 

Är det något du saknar från 2010 som du vill ha 2011? nej.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 22:00-00:00

 

Är du blyg? ja, det är väl alla litegrann.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja.

 

Om du fick byta liv med en person för en dag, vem skulle det då vara? Kat von D.

 

Är du nöjd med ditt liv? kan alltid bli bättre!

 

Din största rädsla? att någon utav mina nära och kära går bort.

 

Är du bortskämd? nej.

 

Vad är det värsta du vet? spindlar, svek, lögner.

 

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja.

Vad är det finaste du fått? världens bästa föräldrar.

 

Vem ringer du då du är ledsen? Simon. men jag är helst för mig själv.

Hur ofta gråter du? inte gråtit på länge nu.

Vill du gifta dig? ja, det vill jag nog.

Vill du ha barn? ja.

Bor dina föräldrar tillsammans? ja.

Biter du på naglarna? nej, vidrigare finns inte.

 


Postat av: Hanna

gillar du fötter!??! jag hatar fötter o.o haha xD

och jag biter på naglarna ja, jättemysigt. not xD

2011-02-15 @ 21:05:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0