Fantasilöst

Det fick bli pannkakor! (Älskar att man doftar så gott efteråt när man stekt dem.)

Jag hade ingen fantasi och det hade varit försent att ta ut kött eller dylikt nu eftersom att det måste tina upp. SÅ DET SKULLE VARA ASBRA OM NI KUNDE TIPSA OM LÄTTLAGAD MAT!

Jag åt en fet pannkaka med ost och skinka på. Det var GOTT! Mättande. Och nu vill jag spy om jag tänker på pannkakor, jag åt tre stycken och jag är proppmätt. Haha.

Nu ska jag ut på promenad med min Julia och sedan ska jag se ''Familjen Annorlunda'' och till det... red bull, chips och oliver. Mums.


SEE YA.

Postat av: bea

oj, vad sugen jag blev på pankisar nu!

2011-02-28 @ 18:02:49
URL: http://wordtrack.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0