En stor saknad... så himla mycket. Långt in i mitt hjärta.

Kom in för en stund sedan efter att ha följt Julia en bit på vägen!

Vi har pratat så himla mycket. Om allt. Allt mellan himmel och jord, nya som gamla tider. Det är helt sinnessjukt vad mycket vi har att ta igen. Vi var tvungna att avbryta för att säga hejdå.

Jag är så glad just nu! Jag känner bara att allt är bra. Jag mår bra. Förutom att jag har ångest inför matteprovet imorgon... Men. Det får gå som det går. I alla fall så har jag verkligen insett vilken ALLRA BÄSTA VÄN jag har! Finns ingen som är lik. Julia är en vän som alla borde ha, hon är så bra, så bäst.

Vi började komma varandra nära sommaren 2009, vi pratade varje dag och umgicks och sedan så hände det en grej som gjorde att vi slutade umgås och nu har vi hittat tillbaka till varandra! Det känns sjukt bra. Är verkligen evigt tacksam.

Vi pratade mycket om hagatiderna och ni förstår inte hur mycket jag saknar det. Det gör typ, jätteont att sakna något så som jag saknar haga. Klass 9A. Det finns ingen bättre klass, kommer aldrig att finnas och har aldrig funnits en bättre klass än den. Jag kommer ihåg balen som om det vore igår. ÅH. Spola tillbaka tiden. Vill göra det tusen gånger om, med samma fina människor. Fy-fan. Om man får svära utan att det ska bli fult. Den kvällen/natten. Bland den bästa kvällen i mitt liv. (Suger ganska hårt att jag inte har några bilder sedan vi tältade. ååhå.:()

Hösten 2009.♥

Postat av: Hanna

vad roligt ni måste ha haft, alltid kul att ses och snacka! och ni verkar ha varit en awesome klass, säkert finfina minnen ;D

2011-02-24 @ 22:48:09
Postat av: Muttiz

Fin blogg du har :)

2011-02-25 @ 09:59:22
URL: http://muttiz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0