Det räcker.

Jag är jätte-jätte-jätte-JÄTTEtrött.

Det känns som om jag har en lång dag framför mig imorgon. Men det ska väl vara lugnt. Som alla andra dagar! Något som jag blir deprimerad av är när jag kollar ut. Ni har inte en aning om hur MYCKET det snöar här i Sundsvall (övriga Norrland säkert också) i alla fall så är det väldigt frustrerande. Vi är snart inne på mars och det känns som att det är början av december.

Det är sjukt. SÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stora snöflingor. Sådär mjuk snö är det också, som i början när det snöar. Och det försvinner inte, utan det kommer bara mer. Det var snöstorm igår eller dylikt och idag på radion så hörde jag att det kunde bli uppemot -35 grader. Kul. FATTAR NI?! MINUS TRETTIOFEM!!!!!!!!! Det har varierat dem senaste dagarna. Mellan -10 och -25. Och för ''någon'' vecka sedan så var det plusgrader...

Det är jobbigt. Man blir blöt, kall, sur, ledsen och allt det dåliga. Vill verkligen ha vårsol NU.

Postat av: Hanna

fast... det är ju typ härlit med snö. heheeh tycker jag då (a) fast sådär jävla kallt behöver vi inte ha... men det är vinter nån månad till sen kommer solen sharlee :D

2011-02-17 @ 07:27:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0