ARG!

HURFAN KAN HÅR BLI FETT PÅ EN ENDA DAG?! Åhh......

Jobbigt. Arg. Hatar schampoo, balsam och vatten. Har lust att raka av mig allt hår och inte vistas ute. Så hinner det nog växa ut till sommaren. Ljuva sommar♥.

Har precis kommit hem och det tog 40+ minuter. Sjukt va? Avståndet mellan H*G* och stan är ju inte så långt. Ni vet inte var jag bor!

Jag är sämst... det vet ni visst. Jag älskar Bruno Mars också. Och vet ni något som gör mig ännu fucking argare?! ATT 30 SECONDS TO FUCKING MARS KOMMER TILL PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!!! OCH JAG HAR INGA PENGAR. Arg. Riktigt arg. Not peace and not love. Bye.

Där hade Simon gett mig mitt första sugmärke. Också hade jag långt hår. Snygg?!

Postat av: Hanna

jobbigt med fett hår :O



och jadu, det är jobbigt när man inte har pengar ):

2011-02-08 @ 16:23:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0