Älskade Simon♥

Jag är lite levande igen. Så jag är tillbaka. Har legat i sängen sedan halv tre och haft det alldeles för jobbigt... som tur är finns medicin, värmekuddar, toaletten och världens bästa pojkvän som tagit hand om mig♥.

Nu har han åkt hem. Saknar honom redan:( han ska upp och jobba klockan sex. Kul! Och ikväll ska familjen och jag på middag sedan måste jag nog sova hemma eftersom att Shanti åker till Holland imorgon, men vill helst av allt sova med älskling. Men isåfall får jag vänta tills imorgon!:(:)♥

Gud vad skönt det har varit med en lång helg, och vet ni vad?! Helgen är inte över! DET ÄR BARA LÖRDAG! HAH. Jag får sova ut imorgon - igen.


Vad har ni för er en lördagkväll?

Postat av: emelie

magsjuka eller mensvärk?

2011-02-05 @ 21:47:07
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Hanna

skönt att det var bättre med dig (:

2011-02-06 @ 22:01:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0