8

Åtta favoritprogram (TV) - solsidan, la ink, familjen annorlunda, sveriges mästerkock, teen mom, 16 and pregnant, robinson

Åtta saker som jag gjorde igår - var i skolan, gjorde prov, åkte buss, pussades med Simon, promenerade, såg hockey, åt mat, var på toa.

Åtta saker som jag ser fram emot - sommaren, Holland, utlandsresa, skolavslutningen och en sak jag inte kan nämna.

Åtta favoritrestauranger - finns omöjligt åtta. men, koh panghan i Stockholm (bästa restaurangen jag någonsin ätit på), vapiano (i sthlm) och en på utkanten någonstans i Amsterdam!

Åtta saker på min önskelista - högre siffror på kontot, nya kläder, skor, utlandsresa, träningskläder och sen kommer jag inte på något mer.

Åtta saker som gör mig irriterad - när folk förstör. människor som tror stenhårt på något som man själv vet är fel (påståenden alltså). lögner. feghet. utpressning. förnedring. tjat. otrevliga människor och människor som kollar snett.

Åtta saker som gör mig glad - MAT! Simon, mina föräldrar, vänner, sömn, datorn, musik ooccch... Djino! (även fast han inte finns längre så blir jag glad när jag tänker på honom)


Postat av: Hanna

åh jag vill oxå utomlans ): bort från sverige och göra nått kul!

2011-02-15 @ 21:14:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0