Så spännande med listor =))))))

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var sju år och hade precis börjat ettan!!! Gick på Hagaskolan i en avlång barack som numera är riven. Kommer ihåg att jag hatade korridorerna där för på vintrarna var det alltid blött och man halkade omkring. Dessutom slet alla ner varandras jackor och det var alltid MÖRKT!! Jag var kär i Philip Skoglund, som resten av klassen var och sen blev ungefär sju tjejer tillsammans med honom samtidigt, då var vi lyckliga :)))))).

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var lat, trött, slö och det var kaos i mitt rum. Simon och jag spelade Pictonairy junior och dagen efter (den tolfte) så fick Simon magsjuka. Det var... kul och smittsamt!

3. FEM SNACKS DU GILLAR?

Bio-popcorn.
BLÅA flaskor med socker på.
Bacon-chips.
Vikningschips och dipp. (Gurka och morötter också).
Ostbricka!!!!

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Håkan Hellström - Augusti i helvete
Håkan Hellström - Försent för Edelweiss
Håkan Hellström - 13
Florence + The Machine - Dog days are over
Tokio Hotel - World behind my wall

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Bo i en vindslägenhet i NEW YORK!!
Kväva mamma och pappas plånka med några miljoner.
Shoppa loss.
Först resa med Simpo typ några månader, sen Jullan och sen Emelie!! (Ej rangordning detta).
Äta mat, dricka och gå på spa minst en gång i månaden.
P.s. en sjätte sak, betala för att få bo hos Håkan i en vecka, eller månad.


6. FEM DÅLIGA VANOR?
Nojar över allt. 

Stör mig på småsaker för mycket.
Humörsvängddddddddd.
Glider inte på en räkmacka i skolan. Det går alltså inte bra om jag skiter i skolan vilket jag gör alldeles för ofta. xD
Är shopaholic.

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Ha sex med Simon.
Promenera. (Dvs röka hasch).
Äta mandariner.
Glo på Andra Avenyn.
Inte ha något liv.

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Ed Hardy.
Leggings, vit jacka, svart linne, skärp i midjan och lårstövlar. (Allt detta tillsammans).
Bad hair day-mössa.
En beige skinnjacka.
Klackskor utan platå.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0