Så nu har vi passerat 2011... Nästan i alla fall!!!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Japp! Trodde att jag aldrig skulle börja jobba på McDonald's pga av min kassaskräck. Men kom över skräcken och trivs numera superbra!!!! Sedan så har jag gjort andra saker som förblir dolt för det är ångestfyllt. Just det, jag började träna på gym det här året.

Har du några nyårslöften?
- Att bli en bättre människa! På alla sätt och vis. Snällare, rättvisare, omtänksammare. Jag vill liksom börja uppskatta det jag har ännu mer än vad jag redan gör och jag tänker därmed visa hur mycket de som står mig närmast betyder för mig också. Jag ska även sluta överreagera och jag ska lära mig att spara mina pengar.

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Nix!

Vilka länder besökte du?
- Holland och Turkiet.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 21a och 29e september.

Vad var din största framgång 2011?
- Ingen alls. Ha ha. Jooooorå, att jag hamnade på donken är faktiskt stort för mig. (Bra i framtiden på CV't osv).


Största misstaget?
- Förblir dolt. Men det har gett mig enorm sorg.


Bästa köpet?
- Min iPhone.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och kläder... hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- En motgång har på något vis blivit en medgång och jag har fått se människan jag älskar mer än någonting annat på jorden blivit stark och funnit en vis glädje och lycka igen trots massa annat. Det gör mig lycklig. För mig gör det så himla ont att se denne vara ledsen. Och allt jag varje gång då vill är att laga ihop den här människan om den är förstörd.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Someone like you, nästan alla med Håkan, alla med F+TM, Resten av ditt liv. OSV!!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Pluggat mer. Varit ärligare. Visat mer känslor och varit rättvisare.

Favoritprogram på TV?
- Bonde söker fru, Idol, Så mycket bättre.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Var ledsen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Annorlunda jämfört med 2010 kanskeeeeeee..... Titt i arkivet ba! (Tror jag vågar sticka ut mer nu).

Den bästa nya personen du träffade?
- Emelie Högberg.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0