Resultat från mellandagsrean.

Undrar ni ifall jag har shoppat loss på mellandagsrean???

Yeeeeeeeah. Jag har shoppat. Men inte loss. Kuuuuul. Här kommer lite nytt.




Ny kofta på rea och en äkta skinnjacka (som inte var på rean men den är köpt på Myrorna!!! så billigare än rea tillochmed).

Cpsnyyggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg. Om jag får tycka't själv! Vad tycker ni?

Ännu snyggare vit skjorta som är lite transparent.

Och en svart. Dock inte likadan.

Och en bra och snygg väska som man kan ha till nästan allt. Får plats massor och den är bara braaaaaaa.

Just det!!! Jag har köpt hårfärg också. För jag ska färga håret. För. första. gången. i. mitt. liv. Nu ska jag beställa hem Florence + The Machine - Ceremonials. Skivan alltså.

Postat av: Lovisa Ahlberg

Sv: sen svar men hiiihi, vad kul att du gillar dem!!! Då ska jag fortsätta med det!!!! Ååååh spännande med en ny färg, vad blire då?!

2011-12-27 @ 23:45:24
URL: http://lolas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0