Om min blogg-app hade funkat så hade jag bloggat mer.

Förlåt eller något för att jag inte uppdaterar som förut. Men det är jullov nu och mina syskon har varit hemma på besök så datorn har varit den sista prioriteringen för mig. Plus att jag har varit med Simon osv. Som förövrigt är här nu också..... HEHE :).

Här är i alla fall lite bilder från Julafton.


Några dagar innan Julafton så var jag på Birsta med Shalony, Niclas (pojkvän) och hans mamma. Då köpte jag sista julklappen till Simpoooo! Och vi fikade även på Waynes.

Sedan åkte vi till Daniel och umgicks lite.

På julaftonsmorgonen så åt vi frukost tillsammans.

Sedan såg vi Kalle Anka och hans vänner. Årets nykomling var Lejonkungen.

Självaste jag på julafton.

Julbord ♥



En utav julklapparna som jag fick så låg det världens finaste transparenta tunika i. Som jag har önskat mig länge, länge!

Och jag fick mitt efterlängtade iPhone-skydd av min syster Shalony som har gjort detta TYG själv. Jajajaja. Ni fattar ändå inte hur duktig hon är, men hon är den mest kreativa och bästaste systern i allt. Men när det kommer till textil så är det gaaaaaalet.

Sedan spöade jag syster Shanti på Wordfeud lite. HIhihihIIH.

Pysslade ihop en utav Simons julklappar!♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0