Nytt och så. Fast det får räcka för min del för nu är det julklappshandla som gäller!


Denise och jag på skolan idag, för övrigt så hängde Denise med mig på Birsta. Och det var mycket mysigt.
Tack för eftermiddagen!♥

Idag var det Monki-rea på alla stickade tröjor! Woho. Så nu har jag de mjukaste tröjorna i hela världen. En i vinröd/orange och en i svart. Supernöjd=)))) Och just det, ett nytt iPhone-skal också. Mycket glansigt.

Och de här är det jag har shoppat... Allt var faktiskt på rea förutom väskan och ett par jeans som inte syns på bilden. Sådana Kristen-jeans från Gina Tricot som jag har i mörkblåa också, fast nu har jag de ljusaste också!

Okej, de här var inte heller på rean. Men de kostade bara 99 kronor!! Mjuka mockaleggings från H&M.

Och Simons julklapp! Som ska packas om med kärlek. Håller för för att det står vart det kommer ifrån, hehe. *ZmaRt TjEj*.

Postat av: Anonym

mm, gosigosi sötis! tack själv gullebulle! <3

2011-12-02 @ 23:00:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0