Mobilblogg / Allt kommer imorgon

Sista natten 2011 somnar jag själv. Imorgon (idag) ska jag blogga och visa bild på håret. Är så himla nöjd, ska dock bleka upp det mer och slänga i en färgbomb. Just nu har jag rödbrunt med ljusare toppar som är röda. Eftersom att mitt hår var så mörkt sen innan så skimrar det bara rött i vissa ljus nu så det syns knappt på bild, bara topparna. Så därför ska jag antingen slänga i en färgbomb eller färga bara hårbotten igen, för jag är väldigt nöjd med själva färgen. Men det kommer bli asbra när jag har färgat klart helt! Dvs när jag får lön... 25e januari. Lång väntan men sen så, hihi!

Nu ska jag sova, och till dig som undrade om du fick låna bilden på pojkvännen din. Go ahead ba!! Ta den:)

Ville bara få det här sagt. Sov nu gott sista natten 2011.

P.s. Det här året har tillochmed varit värre än 2008. Så jag stänger dörrarna till 2011 med enorm glädje. Tell me about erat år!!!!! Nu ska jag sova på er kommentarsvåg som kommer i natt...

Eller vad trodde jag???? Natti.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0