Mitt nya hår!<3

Jag orkar inte blogga idag. Jag orkar ingenting. Jävla nyår och jävla allt. Jag är i alla fall enormt glad att det är ett nytt år (inte för att det kommer kännas någon skillnad) men ändå. Just nu är jag mest besviken på de jag aldrig trodde skulle svika mig. MEN SÅNT ÄR VÄL LIVET OCKSÅ. Även om jag inte tänker ta det så ska jag tvinga mig själv att svälja det.

Det här nyåret är inte likt något förgående nyår och därför är jag sjukt ledsen. Det är av olika anledningar så därför tänker jag inte nämna dem, men jag kan i alla fall säga att mitt hjärta är i tusen i bitar och jag vill bara krypa ner under täcket och ärligt talat gråta floder. Men nu ska jag försöka hålla ut och jag får kyssa min prins på tolvslaget (som förövrigt kommer snart) så det är det bästa den här nyårsaftonen. Jag lovade bild på håret, även om ni kanske inte är intresserade så visar jag er ändå.


Såhär ser topparna ut! Vi färgade som sagt först hela håret med mörkröd färg och det tog mest i hårbotten där det syns mycket i ljuset men inte i vanligt ljus liksom. Bara att det skimrar rött. Så jag blev lite missnöjd för jag ville att det skulle synas mycket, mycket! Men det förstod jag sen innan att det inte skulle gå eftersom att jag hade så pass mörkt hår. Men så blekte vi topparna och det blev genast en mycket större förändring! Så nästa gång vi färgar så ska vi bara färga hårbotten och slänga i en rödbomb, kommer bli apabra dåååå. Är förövrigt jättenöjd med ljusare toppar:D.

Ja, det är ju en skillnad från förut när man ser håret såhär! 

Och såhär ser topparna ut! De är rödbruna men som sagt så ska allt bli rött snart. Trivs väldigt bra i färgen jag har nu men vill att det ska spraka mer! Vad tycker ni hittills?????




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0