Kom igen då!

Jag började med matten för den är mest krävande när det gäller mina kunskaper. Men när jag fastnade så gav jag upp (pga av att jag är ensam hemma så kan ändå inte få någon hjälp) och jag fortsatte med kreativt skrivande och har mejlat min lärare över vilka uppgifter jag har kvar att skicka in. (Däremellan kändes det hopplöst med allt plugg. Men sen fortsatte jag med att börja läsa svenskan och tog en överblick över frågorna som ska besvaras. Och nu nöter jag in naturkunskapen ännu mer! 

OKEJ. Det jag ville komma fram till är att jag känner mig ganska duktig för jag känner att jag kan göra klart svenskan antingen idag eller imorgon. Och naturkunskapen fastnar i huvudet mer och mer. Och ikväll ska mamma förhöra mig, och imorgon kan jag nöta in det allra sista så det sitter som en ZmäCk. Annars så har jag mest panik över det andra som jag ligger efter i och att inga lärare vill svara på vad jag har kvar att lämna in. Men, det löser sig. Som det alltid gör.

Imorgon är det torsdag och jag går en rätt lång dag men efter det så är det fredag. Och en hel helg med favorithjärtat väntas. Det är det enda som gör mig glad just nu. Och jo, att mina syskon kommer hem om typ elva dagar (då jullovet tar fart) och då kan jag äntligen få hjälp med matten. Kul, underbart, happiness!!!!!♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0