Kisspanik

Hemkommen från älskling för en stund sedan och gosse vad kall jag är! Det roliga var att när jag kom innanför dörren så höll jag på att pinka på mig och tänkte ''kissa inte på dig så får du en miljon''. Ni vet den där OMÖJLIGA situationen när man är så jävla kissnödig så man nästan dör. Och jag slängde av mig jackan, halsduken och öppnade skärpet och gylfen på byxorna. Också var det knappen som var kvar, och jag var fast i min egen kissblåsa. Jag fick inte upp knappen pga av att mina fingrar hade domnat bort!!!! Ha ha ha! Kul. Men tillslut gick det och jag pissade fridfullt.

Nu gör jag varma vackor och tänkte nöta in naturkunskapen ännu mer så gott som det går tills mamma kommer hem ikväll och ska... förhöra mig. Yippi!

Hörrni, imorgon är det... fredag fredag fredag!♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0