Jag kan aldrig säga tack för mycket, och jag kommer aldrig sluta visa hur mycket jag älskar er och speciellt Dig.

Idag är jag lycklig om jag tänker bort allt annat som gör mig ledsen och alla bekymmer jag egentligen lever med varje dag.

• En utav hjärtats julklapp är klar.
• Mammas julklapp är nästan klar.
• Jag har bara köpt bra saker utav min lön, alltså inga obehövliga.
• Jag är så fruktansvärt tacksam över allt jag har idag trots att jag inte förtjänar någonting. 
• Det är fredag imorgon och äntligen får jag pussa på Simon.
• Julen närmar sig.
• Jag ska köpa fina julklappar till mina underbara kära.

Andra saker som jag är ledsen över.

• För allt som har hänt.
• Pengarna börjar ta slut (dock av en underbar anledning för att jag ska få ge bort julklappar).
• För jag är rädd och orolig.
• Framtiden.
• Snön är borta.

MEN JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG. JAG ÄR SÅ TACKSAM ÖVER ALLT JAG HAR. Det finns ingen som någonsin kan förstå det. Även om jag är rädd och orolig varje dag så kämpar jag för att gottgöra allting som har hänt och det jag har i mitt liv idag vill jag aldrig någonsin förlora. Jag är evigt tacksam för att jag har världens absolut vackraste pojkvän och som jag vill ge hela världen till. Som är värd det bästa på hela jorden och det finns ingen människa som kan väga upp den platsen Simon har. Jag är så glad över de föräldrarna jag har även om det inte alltid är lätt, och den fina familjen jag överlag har. Och vänner som har betytt så mycket under resans gång. Tack för att ni finns. Tack är inte det rätta ordet för mig, för det känns som att man säger det varje dag. ''Tack för maten, tack gode Gud att jag inte missade bussen''. Allt ni har gjort för mig är obeskrivligt. Och Simon, att du finns i mitt liv betyder mer än någonting annat. Jag är så fruktansvärt glad över att jag har träffat dig. Jag älskar dig, så sjukt mycket, så det gör ont i mig (som de gånger jag saknar dig och längtar efter dig, vilket jag gör hela, hela tiden). Ik hou van jou zo veel en ik ben euwig dankbaar voor alles. Ik wil dat je me ooit is een keer vergeef, want ik wil je alles in de hele wereld geven. Du är världens bästa pojkvän och jag vill aldrig någonsin vara utan dig. Jag vill aldrig någonsin vara utan er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0