Jag har nya skor

Min kära vän Denise och jag gick runt på stan och letade kläder till vårat modeprojekt. Imorgon ska jag plåtas i ett badkar på Eurokakel i höga klackar osv. Och på fredag väntas en spännande 50-talsplåtning med en fin tös! Förutom lånekläder så fann jag mig ett par fina skor.


Dock är dessa inte från Din Sko som alla andras Dr.Martens-kopior är. Dessa är inte heller Dr.Martens-kopior, bara lite klumpiga som jag älskar! Har inte haft höga kängor sen mina gick sönder förra året. Så jag är mycket glaaaaad! (Man kan aldrig ha för mycket skor).

De ser supersmå ut men jag får tillochmed plats med en tjocksocka! Woho.

Postat av: Anonym

fast det är docskopior. i modellen.

2011-12-14 @ 18:50:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0