Jag bör använda min Nikon oftare.

Jag försökte mobilblogga igår men appen fungerar inte som den ska när det gäller att kunna publicera bilder. Så så så enerverande. 

Men nu så. Igår så åkte Simon och jag på Birsta en snabbis och sedan for vi hem till honom för att se på hockey. Eller snarare Simon och hans lillebror Jonas. Jag är inte så insatt i hockey, hehe. Vi åt familjepizza och sedan gick vi hem till Simon i snövädret som förövrigt har smält bort nu. Vi vaknade utvilade som bara den och det är jag enormt tacksam för eftersom att jag har sovit som en kratta de senaste nätterna. Urinvägsinfektionen har lagt sig enormt mycket i jämförelse hur hemskt det var i tisdagsnatt och onsdagmorgon. Tack kära antibiotika för det.

Nu väntar jag mest bara på att Gabbi ska ringa (som fixar mitt hår) så jag kan få komma och färga det. Aaaaah. Är faktiskt himla nervös. Innan dess får ni lite bilder från igår. 


Simon på Atlantic igår.

Timrå vs Djurgården.

Capricciosa.

Min nya underbara kofta.

Nybadad osv.

Efter att vi hade badat så gjorde Simon blåbärssmothie åt oss. (Han är smoothie-proffset).



SÖTKNODDEN I MORSE MED SÖTFINNEN I PANNAN. ♥


Postat av: chrissi

min pojkvän på hockeybilden,Lugnt om jag lånar bilden av dig?:)



Bra blogg har du också :)

2011-12-29 @ 18:12:35
URL: http://chrissilarsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera:)?

2011-12-29 @ 21:18:45
Postat av: Lovisa Ahlberg

Du MÅSTE lägga ut bild, DIRR!!!! =D

2011-12-29 @ 21:38:21
URL: http://lolas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0