Euforiiiii!!!!!!!!!!

Jag spricker av glädje! Jag har så mycket att berätta så jag spricker ännu mer.!!...!!!...!!!!!!!!!.!!!!.

• Det är fredag IDAG, igen!!!!!!!! HAahha.hah.a. Närå. Men det är fredag och om några timmar kommer mitt hjärta hit!!♥
• Jag har möblerat om mitt rum så det känns någolunda nytt ut.
• Jag har plåtat 50-talsmode idag och nöjdare än såhär har jag aldrig varit. (TACK ERIKA OCH DENISE!! Och Sanne för det härliga sällskapet!)

Det jag är mindre glad över är att om jag hade tid på mig att göra om hela modeprojektet så hade jag gjort det med en gång, alltså inte plåtat någonting i studion alls. BUH. Det är det enda jag ångrar, men visst lär jag mig efter att ha gjort det en gång! Nästa projekt (med människor) så ska jag bara plåta utanför skolan. För har insett att det ger mycket finare resultat och jag vågar faktiskt möta helt främmande människor!!!!!

Postat av: emelie

you go girl! ;)

2011-12-16 @ 20:02:12
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Ronja Sjölander

Uppdatera! :)

2011-12-17 @ 19:58:46
URL: http://epicronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0