Bildbomb....... Lämna ett spår.

F'låt att jag nästan aldrig bloggar längre, speciellt förlåt till de som har saknat mig. Men jag sitter nästan aldrig vid datorn längre för jag är en upptagen kvinna. Okej, näää. Men jag prioriterar andra saker och det känns viktigt för mig att göra det. Och sen är jag faktiskt inte så bloggsugen även om jag ibland kan själv gå in på bloggen och se att det är två dagar mellan varje inlägg nuförtiden. TRÅKIGT MEN SANT. Och sen har jag det här omtalade modeprojektet, ni vet det? Jaaaaa precis det!

Idag satt jag på skolan från 8.30 till 17.40 ungefär. Jag kom hem prick 18.00 i alla fall. Och jag satt alltså och klistrade ihop det allra sista.... Så jag satt på skolan länge länge. Och sju veckor senare så är allt klart och imorgon är det redo-fakking-visning. Gött elle? Ja. 

SURR SURR. Här har ni dagens outfitta och middag. Och mitt nymöblerade och enormt städade garderob. (Har en hel säck med kläder som ska bort nu). Okej, allt i ett. Ni får en sumering av helgen osv i bilder.


Underbara julafton som är här om fyra dagar. Har kärat ner mig i julen mer än någonsin.

Städad garderob.









Simon och jag spelade ett vuxenspel i fredags...

Tände brasan♥

Och vi bakade lussebullar med mamma.

Min förväntasfulla apa satt såhär GULLIGT och väntade.♥

Jag gjorde en lussesnigel.

Snön kom på fjärde advent och vi byggde Bent så fint...





Jaha:)) Men Gud vad snällt:)))

Älskling sov här igår och det krävs några larm...........

Och idag har jag haft på mig detta.

Med svarta jeans och kängor.

Också hade jag läppstift men som försvann under dagen.

Och det här blev min middag idag. OVER N OUT.




Postat av: Anonym

Vad är din åsikt om små kaxiga fjortisar?!(:

2011-12-22 @ 18:02:28
Postat av: Ronja Sjölander

Det gör inget att du uppdaterar ''dåligt''. Din blogg är intressant ändå ! Kikar alltid in här, och jag gillar vad jag läser!

2011-12-22 @ 23:05:18
URL: http://epicronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0