Bajsregn (Snööö!)

NU GRÅTER JAG!!!!!!!!!!111 Jag gråter för att jag vill ha SNÖ. Jag längtar efter SNÖÖÖÖÖÖÖ!!! Ge mig SNÖÖÖ!!!!! Vad händer???? Att det ens är plusgrader i Sundsvall vid den här tiden är onormalt och det får mig att tro att vi kommer gå under tvåtusentolv. Det är brunt, grått och TRÅKIGT vid den här årstiden om inte ett vitt täcke finns!!!!! Och det faktum att det faktiskt finns i några dagar och sedan REGNAR bort!!!! Får mig att vilja göra ännu fler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har liksom varit storm och spöregn sedan jag kom hem, och det regnar fortfarande och det kommer göra det tills imorgonbitti då jag vaknar och kan se gräsmattorna igen!!!! Det är elva dagar kvar till JULAFTON och minusgraderna har fortfarande inte hållt i sig så som plusgraderna har gjort. Hallå, SMHI OCH YR.NO..........!! Om det är såhär nästa år så tänker jag flytta till Vemdalen, ÄVEN OM DET ÄR KONSTSNÖ. Det är snö i alla fall. 

Jag är damplisa och jag har insett hur mycket jag älskar snö...... Bara det att Simon och jag ännu inte kan ha byggt en grotta på gården sörjer jag åt...... Bara för det så får ni en låt med Laleh där hon nästan sjunger om snö. 

Snö heter den i alla fall.......

NuE SkaE JaG sOVa fÖr iMorGon sKa JaG PLÅTAS på Euro Kakel även om jag är ledig imorgon, ska upp typ HALV SJU.

Postat av: M

Ja familjen Danelian hade väl varit glada om dom fått lite snö nu. LÄS PÅ AFTONBLADET OCH I FACEBOOKGRUPPEN. Och skriv på namnlistan nu för tusan! Vi ska få hem familjen!

2011-12-14 @ 14:29:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0