Är en känslig prick

Åh!!! Naaaaaaaaaawwwwwwwwwwwww!!! Har precis sett på mitt älskade favoritprogram Bonde söker fru som för övrigt var sista avsnittet idag. I alla fall (ni som har följt den här säsongen) så vet ni ju vem hästbonden Pär-Ola är, och han och hans tjej har ju gift sig. Och man fick följa lite av bröllopet på det sista avsnittet, så sööötttttt:D:D:D Hade seriöst gråten i halsen. Haaahahah. Jag har blivit superkänslig för sådana saker, bölar för nästan ingenting när det gäller sånt. Fina saker och så alltså. Och sorgsna saker (som när Amanda Persson fick lämna idol) så GRÄT(?) jag.......... 

Hursomhelst så vill jag också gifta mig. Därför började jag nästan gråta. Såg mig själv ståendes där med Simon, ack så fint:')


Jag älskar dig!!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0