Alla vill till himmelen

Okej, nu när Simon övergav mig i fem minuter för att spela Fifa så kan jag faktiskt blogga lite. Hehe. Mest för att jag också vill. Här nedan hittar ni vad jag har gjort idag.

För att uppdatera lite om mitt UNDERBARA liv så har jag gått i skolan den senaste veckan. Och igår kom Simon till mig och vi var supertrötta men somnade ändå inte tidigt, i morse klev vi upp ganska tidigt för att vandra ner på stan för att jag skulle plåta Simon vid hamnen i regnet till mitt modeprojekt (och jag blev nöjd) för jag har världens finaste pojkvän. Sedan åkte vi buss hem och slog oss ned i sängen och sov. Klev upp och gick och åt pizza med underbara mamma. Gick hem, frös nästan ihjäl och plumsade ned i soffan. Vilade en stund. Sedan duschade Simon och jag, städade undan och tände brasan och massa ljus. Och sen dess har mamma, Simon och jag glott på bästaste Så mycket bättre och nu var det tänkt att vi skulle se Contagion. Men jag somnar typ nu, åh. Redan söndag imorgon, jäla skit. Men den här veckan tar vi lovet med storm!!!!!!!

JUST DET, jag har möblerat om mitt rum!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0