Världens mysigaste och bästaste sommardag.

Idag har jag haft en utav de mysigaste dagarna på hela sommaren. Shalony och jag njöt verkligen utav solen och allt annat som fanns runtomkring oss. Och jag mår så bra idag! Och jag vill bara dra nytta utav de sista veckorna och leva på riktigt.


Efter att ha längtat tills Röda Korset skulle öppna efter deras sommarstängning så hamnade vi där först.

Och vi provade en hel del. Jag köpte den där fina gröna jackan. FÖR FEM KRONOR. Sjukt.



Sedan gick vi mot Indiska där det var halva, halva utav rean. Så jag fick en sådan här fin burk utav Shalony för 35 kronor.

Shalony provade lite annat.

När det kurrade i magen på oss så gick vi till Stenstans konditori (så underbart gott och mysigt).



Tvättade händerna lite.

Sedan cyklade vi mot hamnen.





Trötta''göta''. Hihi.









Våran goda lunch. Mums mums mums.

Världens bästa syster. (Wij missen jou Shanti!)

Nam nam nam!

Sedan ringde jag Simon och gjorde honom avundsjuk.



En liten efterrätt.







Eftersom att jag fyndade rejält idag så tänker jag visa er sen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0