Varför ska det vara så jävla svårt?!?!

Eftersom att vårat hus har varit upp och ner-vänt den senaste tiden. Så kunde jag inte låta bli, så jag har storstädat hela huset. Ungefär i vartenda hörn. Så nu hoppas jag mamma och pappa blir glada. Ibland är jag en snäll dotter! Och må det vara så också, när mina föräldrar alltid är snälla. 

Men nu hade jag helst velat krypa ner i sängen med en bärbar dator i stället för den här pensionerade datorn som är så himla seg. Så jag tänker skriva en önskelista. (Till mig själv, så allt detta ska jag köpa själv). Och en lista med det jag vill hinna med i höst. Fast allt det här har jag bara råd med om jag får jobb. Så jag tänker i den banan nu.

• En bärbar dator.
• En fjällräven till vintern. Nej. Ingen ful, tjock, michelinjacka. Hehe.
• En iPhone-fakking-4. Kommer att kunna köpa i slutet av september, på riktigt. Hehehe.
• En skinnjacka från Jofama by Kenza. Vinterkollektionen typ. Eller något.
• Pierca en septum.
• Åka till Stockholm.
• Se Håkans sista spelning i Stockholm 9:e september.

Okej. Det var ungefär allt hittills. Nu har jag bara panik över pengar (en tusenlapp). Arg. Och är ledsen. För jag, hm... jag kan inte avslöja. Men jag får damp i alla fall. :( :( :( :(



Postat av: ida

vadå håkans sista? :O kommer han inte göra några fler..?

2011-08-18 @ 02:23:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0