Tusen olika frågor och svar.

SEX/KÄRLEK
Är du singel nu? - nej, skulle inte vilja vara heller.
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa.
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - jag har världens bästa!
När hade du sex senast? - haha, måste jag svara? vi har sex jämt. överallt.
Har du kört oskyddat nån gång? - har jag väl.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - jag har bara blivit dumpad. (i förhållanden alltså). ragg har jag övergivit och inte ångrat mig.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - ja. och jag hatar det.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - icke.
Haft sex på fyllan? - aop.
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - nej!
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - ja, massor av gånger. (förresten så känns det som att jag har svarat på den här listan några gånger förut) hehe.
Sparat något från ett gammalt förhållande? - massvis.
Somnat gråtande pågrundav kärleken? - ja.
Varit på en blind date? - nej.
Varit otrogen? - nope.
Ångrade du dig? - icke varit.
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? - två år och en månad.
Har du någonsin varit kär? - jag ääär.
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - ja, och jag hatar det lika mycket varje gång.

KOMPISAR
Har du någon bästa vän? - ja, världens bästa.
Är du ofta med dina vänner? - ja, fast mest med Simon.
Vad brukar ni hitta på? - allt som faller oss in.
Bästa minnet med någon vän? - jag har massvis med gamla minnen.
Säg namnet på en riktigt bra vän? - JULIA NORDLANDER.

Kan du vara dig själv med dina vänner? - ja, som tur är.
Har du hatat din bästa vän? - nej, men jag gillar en före detta vän mycket, mycket lite nuförtiden.
Litar du på din bästa vän? - ja. annars så skulle hon aldrig vara det.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? - ja. och jag är fortfarande i chock.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? - ja.
Var bor din bästa vän? - mellan haga och stan. i lägenheterna ovanför busbacken.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - bara de som det behövs pratas om.
Har du ljugit för någon kompis någon gång? - ja. kanske. förlåt i så fall.
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? - säkert.
Ljuger du för dina vänner ofta? - nej, fasiken heller.
Vilken kompis var du senast med? - Julia.
Har du många kompisar i din klass? - ja.
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? - Tina eller Emelie. annars så vårat lilla gäng.
Två stycken vänner som du känt sen du var liten? - Amanda Martins Iggström och Julia Nordlander.

SISTA SOM
Du fick en puss av? - Simon.
Sov med dig i samma säng? - Simon.
Du delade ett riktigt skratt med? - Julia.
Du gick på bio med? - mamma.♥
Du höll i handen? - mamma.
Du gick på stan med? - Simon.
Delade en pizza med dig? - Simon.
Du ringde? - Simon.
Skickade ett sms till dig? - Simon.
Du kramade? - pappa.♥
Gjorde dig lite besviken? - inte direkt besviken. mer chockad över hur de egentligen var som personer. haha.
Gjorde dig mycket besviken? - har ni inte med och göra. (älskar att ni blir nyfikna) moaha.
Du skrev med på msn? - oj, det var längesen. jag vet inte.
Du snackade skit om? - ett anus.
Du åkte bil med? - pappa och mamma.
Gav dig en komplimang? - en läsare.
Du kollade på film med? - Simon.
Du åt med på resturang? - Simon.
Betalade något åt dig? - Min älskling. (Simon alltså!)
Grät inför dig? - mamma.

BOENDE
Bor dina föräldrar tillsammans? - ja.♥

Om inte vem bor du mest hos? - hemma.
Har du eget rum? - yepp.
Egen dator? - ja.
Egen tv? - ja.
DVD? - ja.
Boxer? - ja.
Internet? - ja.
Vilka färger går i ditt rum? - vitt, vitt, vitt. finast så. också har jag en svartvit tapet.
Har du stor golvyta? - hyfsat.
Får man plats att sova fler än en i din säng? - ja. annars så har jag två sängar, så man ryms nog.
Är köket stort? - hyfsat.
Ismaskin? - ifall vi har? nej.
Micro? - ja.
Glass i frysen just nu? - ja.
Fler än ett badrum? - ja.
Badkar eller dusch? - två duschar!
Tvättstuga? - japp! bredvid köket.
Balkong? - balkong och altan.
Bra grannar? - jaaaa.

DIVERSE
Favoritfärg? - svart, vitt, mörka färger. fast ljusa kan också vara fint. åh, vad svårt. beror helt på vad man matchar med.
Mobiltelefon? - samsung.
Skola och program? - hedbergska. hantverk foto.
Oskuld? - nope.
Senaste filmen du såg? - american kingdom.
Senaste låten du lyssnade på? atombomb.
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? - ''Jag älskar dig så otroligt mycket.''
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? - himla många! fast jag raderar eftersom för att mitt minne inte klarar av någonting.
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? - många.
Vad åt du till middag igår? - spaghetti och köttfärssås.
Har du duschat idag? - igår kväll.
Vad var det senaste du sa till din mamma? - ''Aarå.''
Vad var det senaste din mamma sa till dig? - ''Det finns spaghetti och köttfärssås att äta om du är hungrig:).''
Har du skolkat någon gång? - ja.
Är du en svartsjuk person? - ibland, mest när det behövs.
Går vänner före en partner? - ibland, ja. och det väljer man själv också. är min bästa vän i tårar och behöver stöd så finns jag där på något vis ändå, var jag än befinner mig och även om jag är med Simon.
Kommer du bra överens med din familj? - nio av tio gångerna, ja.
Vad ska du äta till middag ikväll? - jag vet inte. äter hos Lina. hihi.
Har du några syskon? - ja, världens bästa. två äldre systrar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0