Tillbaka!

Nu är vårat internet äntligen tillbaka för att stanna hoppas jag. Så det var den största anledningen till att det stod tomt här igår. Men nuså! Har lite smått ångest inför att det verkar som om det är sista sommardagen Sverige bjuder på idag. Och igår var det till och med så kallt runt elvasnåret att det kom imma för varje andetag. I alla fall så promenerade Simon och jag ner till stan under dagen, och då var det så himla varmt. Hade bestämt mig för att inte köpa något (HEHE) men jag kunde inte hålla mig från den här fina, fina väskan!





Postat av: blogg läsare

Gud vilken snygg vart hittade du den ? :)

2011-08-13 @ 16:26:32
Postat av: tova

den va grymt fin!

2011-08-18 @ 22:04:55
URL: http://tovaandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0