Snart far vi, och då ses vi om ungefär en vecka igen.

Om ungefär två timmar är jag äntligen på väg till Midlanda. Och vi lyfter kvart i nio om allt går som det skall. Och då är vi framme runt tio i två i natt. (Jag är så sjukt flygrädd) och det är första gången jag är det. Så jag ska ta lugnande så jag ramlar in i en skön sömn istället... Nu är allt packat och klart och jag längtar så himla mycket. Fast det känns så konstigt att bara dra och om några timmar är jag plötsligt i Turkiet och inte här. Jag kommer må bäst i världen när jag ligger och tar emot all värme, tar ett dopp och dricker lite gott!

Om jag inte överlever (SKOJA, jag skall överleva) men så vill jag säga att ni är de bästa läsarna i världen (jag tror seriöst att jag kommer att dö). I alla fall, det finns ett internetcafé på hotellet men jag kommer inte vilja använda internet när jag är utomlands. Då vill jag helst bara ta vara på den lilla tiden jag egentligen har. Och det förstår ni säkert och jag vill inte heller tidsinställa inlägg tror jag. Kanske något. Men det är så konstigt. Hehe. Kameran håller jag i handen så jag hoppas på massor av fina bilder när jag anländer i Sverige igen!


Min reseoutfit. Plus min jacka från Återkommande Mode.



Hoppas ni får en bra skolvecka och en bra start på September. JAG SKALL SOLA OCH BADA ÅT ER!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0