Snabb uppdatering likzom.

Heeeeeeej! Förlåt för världens kanske sämsta uppdatering. Men det händer så mycket i mitt liv just nu. Not. Närå, men jag har börjat skolan och igår var jag upptagen ungefär hela dagen. Gick i skolan, strosade runt på stan, kom hem, stressade och åt. Sedan for jag ner på Oscars bar och matsal för filminspelning. OCH jag vill säga, att det är banne mig det roligaste jag har gjort i hela mitt 16-åriga liv!!!! Jag ska i alla fall blir en moviestar och nu när jag får mitt hollywood-smile inom två år så är det ju klippat och klart. Det var i alla fall skitkul och superhäftigt. Nu är jag hungrig som en björn och ska äta något. Sedan funderar jag på att faktiskt städa mitt rum som är så jävla, jävla stökigt och äckligt och allt sådant. Och en annan sak, om tre dagar åker jag. Wi--i-i-ii-.

Postat av: Anonym

Vad var det för film? :)

2011-08-25 @ 16:57:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0