Sista sommarlovskvällen.

Just nu känner jag mig nästan blockerad från allt jag vill skriva. För det är så himla mycket! Bland annat om allt jag känner inför skolan. Även om det är mitt andra år. Och hur jag känner inför att träffa min klass igen och inte känna mig minst. Allt är så himla rörigt och jag kommer att sakna sommarlovet fruktansvärt mycket. Men på något sätt så känns det lättare att börja tvåan än ettan. Och allra lättast var det att börja nian får då träffade jag de jag verkligen trivdes med. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Som om jag borde ha något fint. Men jag vill helst av allt vara bekväm, för bekvämt går före allt. 

Idag så har jag mest bara strosat runt på stan med min syster Shanti, Sara och Celie. Vi fikade på stenstans konditori (så himla bra!) också har jag fått två saker utav Shanti, en bikini och typ ett linne eller tunika. Och allt blev så bra. Och jag kommer att ta med mig bikinin till Turkiet för då sitter den nog ännu bättre när jag har fått massor av färg på kroppen. WIIIIIE. Jag vill åka dit och aldrig åka hem igen!

I alla fall, på tal om imorgon så börjar jag klockan ett. Och jag ska promenera till stan för först måste jag förbi tandläkaren, och jag har verkligen bestämt mig för att gå så mycket som jag kan nu när snön inte har tagit plats än. Så jag tänkte ladda ner massa nya låtar. Men jag är ledsen över att mina fina, bra-iga, favoritlurar är typ trasiga. Och för övrigt borta någonstans i huset. Buhu. iPodens hörlurar man fick med, de suger.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0