Regn igen.

Fjärde augusti och solen har lagt sig tryggt bakom molnen igen. Jag börjar bli typ ledsen och ångerfull. För nu är skolan snart här, och då vill jag bara ha fint väder. Men Simons familj, han och jag drog in oss några soltimmar i morse och la oss på stranden. Sedan blev vädergudarna ledsna och gjorde oss blöta. Men nu när vi äntligen är i Haga så ska jag duscha av mig all smuts och göra mig lite fin. Jag har köpt nya skor. Och är jättenöjd. (Visar senare).

Mamma och jag ska i alla fall på bio senare ikväll. Mys mys mys.

Postat av: Moehoe

Förlåt för ett retarded svar. Men tack jaa, du vet ju hur förjävligt det känns! Tack!<3

2011-08-04 @ 22:19:04
URL: http://unclemoe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0