Om 8 dagar...

Så sitter vi på ett plan på väg till Turkiet!!! Det ska bli så himla, himla skönt. Även om jag har varit där två eller tre gånger innan så tycker jag verkligen om landet. Och värmen är ungefär den bästa som finns. När vi åkte till Kreta förra året så var det så himla bra det också. Men det var typiskt att vi åkte i Juli, och precis då det var den varmaste veckan i Sverige (även fast tropisk värme är hundra gånger bättre) så var det ändå störande. Så nu åker vi alltså nästa söndag, den 28:e. Då har skolan börjat och jag hinner gå tre dagar sedan åker jag! Och det känns så sjukt bra att komma bort. Och ännu bättre är det när värmen har lagt sig här. I alla fall, JAG LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET! Andra utlandsresan med Simon blir det också. Wiieieiei.♥

Hotellet heter Kleopatra Ada Hotel. Och vi bor 150 meter från den här stranden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0