Nu måste jag fråga er.

Jag är så himla sugen på att pierca mig. (Hatar det ordet). I alla fall. En tragus och en septum. Det är inte så synligt. Men ändå fint. Min syster Shalony har det och hon passar så himla bra i det. Och min äldsta syster Shanti har en tragus!


Men då vill jag inte ha ett tjursmycke. Utan ett smycke med en öppning. Ja, ni fattar. 

Nu till min slutpunkt så tänkte jag ju fråga er om ni har någon åsikt. VAD TYCKER NI?!?!! Eller... VAD TROR NI?! Det vore fin om ni ville svara!

Postat av: Ullis

Tycker faktiskt du ska köra på de där! Har egentligen inte tyckt de varit snyggt förut, men din syrra passar i de och tror du också skulle göra de:)

Sen om de inte skulle passa så är de ju bara att ta ut den..pöss

2011-08-09 @ 08:59:37
Postat av: simme

du är så fin utan också, men du ser ut att passa i det, så gör det. Det går ju att ta ut ;) pöss

2011-08-09 @ 13:21:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0