Ni måste vara SJUK(A). SJUK(A). SJUK(A), SJUK(A).

Jag har drömt så sjukt konstiga saker de senaste nätterna. Nästan så jag inte kan skilja på drömmarna och verkligheten. Haha, och det är nog första gången det händer mig långvarigt också.

Om en stund ska jag i alla fall åka till Lina (som för övrigt var evigheter sedan jag träffade). Vi skall nog bara göra allt mysigt som man kan göra. Äta mumsigt, basta, prata och se på film. Och det ska bli så himla skönt. I går var det en sådan sjuk kväll som jag inte har varit med om på länge och jag har verkligen kommit fram till att vissa människor är helt slut i huvudet. Men det är så synd om dem. Och inte alls för mig. (Douchebags!!!). Hur som haver, eftersom att jag åker snart så bloggar jag nog inte mer för idag. Och det ska faktiskt bli skönt. En heldag för mig själv och Lina och ingen annan. Även om jag saknar Simon så sjukt, sjukt mycket nu! Imorgon är det tre dagar sedan vi träffades, hehe. Inte så länge. Fast jo. Så jag längtar massor tills imorgon också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0