Nästan glad.

Ibland är det nästan så att jag mår dåligt över att vara jag, haha. Jag har kan man säga suttit vid datorn sedan klockan tre. Det är nog inte så normalt. Jag är störd och en riktig jävla no-lifer. Eller just det. Någonstans däremellan kollade jag på tv och sov emellanåt. Också har jag sprungit till Konsum för att hämta upp en större töjning. Förresten, jag köpte en plugg idag. Så nu är jag nöjd.

Nu fördriver jag den mesta tiden med att göra fiskbensfläta efter fiskbensfläta (FÖR NU HAR JAG ÄNTLIGEN LÄRT MIG!) tills jag ska åka till Simon. Jag kunde inte hålla mig så mycket som jag saknar honom nu. 


I alla fall. Ni kan inte motstå att säga hur duktig jag är. Andra försöket på den tjockare flätan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0