Mysiga födelsedagar.

Nu har vi ätit tårta och allting sådant som hör till födelsedagar, och den här dagen har varit übermysig! Jag vill inte vara ensambarn hemma längre. Jag har i alla fall pillat klart på alla bilder och nu väntar jag på Julia. Det känns som att jag nästan aldrig vill gå och lägga mig eftersom att det är sista sovmorgonen imorgon. SOMMARLOVET ÄR SLUT?!?! Jag får typ återkomma till hur fort det har gått. Men om exakt en vecka så sitter jag på ett plan på väg till Turkiet! Det är ungefär det enda som gör mig riktigt glad.

Jöllan och jag ska promenera lite kanske. Och sen se film. Så jag tror jag visar er allt imorgon. Kram kram kram.

Postat av: Anonym

Kan du inte visa en för och efter bild på hur dina tänder såg ut innan du skaffade tandställning? :) Ha en bra dag.

2011-08-21 @ 23:25:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0