Men åh.

Idag kan vi prata om att jag bara har storstädat nästan överallt. (Och då pratar vi verkligen storstädning) sådär så att jag är beredd på att öppna en städfirma.


Jag har alltså bäddat rent både uppe och nere. Dammtorkat precis överallt, dammsugit, städat garderoben och till och med skurat. Vilket jag inte har gjort på år och dagar.

Första gången jag tänder ljus på hela sommaren också.

Viktiga notiser till mig själv.

Över till badrummet så har jag städat hela det också. Så nu är det så himla fräscht och fint.

Så, det var allt. Jag har såklart inte fotat alla hörn och kanter, för då skulle de nog bli tusentals bilder och ja. Det skulle bli alldeles för jobbigt. Nu ser ni ungefär hur fräscht och fint det är.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0