Jag har nästan ingenting att skriva om.

Hur är en perfekt kille för dig?
han ska vara sig själv till hundra procent. han ska ha känsla för humor. vara givmild och alldeles jättesnäll! (precis som Simon, även fast han är en skithög ibland, hehe).

Vad faller du för?
ögonen. håret kanske. och händerna.

Berätta hur du är som person.
jag är nog inte så bra på självbiografi. men jag ska försöka. jag är rätt snäll, i alla fall mot de som är snälla mot mig. jag behandlar människor rättvist. och jag är bra på att stå upp för mig själv. jag är väldigt givmild och omtänksam. någonting jag inte alls gillar i min personlighet är att jag har fruktansvärt lågt temperament och kan gå upp i taket för nästan ingenting. ibland är jag väldigt stark som person, och andra gånger känner jag mig alldeles osynlig. jag är pålitlig och ärlig. (det värsta jag vet är människor som ljuger)

Vem är din bästa vän?
Julia Nordlander.

Vart är du uppväxt?
både i Holland och Sverige.

Vilken tid saknar du mest?
tiden då jag gick på hagaskolan saknar jag enormt mycket. och när jag nästan aldrig hade några bekymmer. och det var ungefär tiden 2006-2009. (förutom 2008, för det är bland det värsta året jag varit med om).

Hur gammal vill du vara?
21.

Är du glad?
oftast. jag försöker i alla fall göra saker som gör mig glad.

Vem får dig att bli ledsen?
stämningen runtomkring mig, ifall den är dålig.

Har du en speciell låt som påminner dig om en person eller en speciell tid?
Jaaa, massor av låtar. Men den här påminner allra mest om en speciell tid.

Vilka bloggar följer du dagligen och vilken är mest intressant att läsa?
kenzas.se aronssonfrida.blogg.se eeamh.webblogg.se emeliieblom.blogg.se fifffis.blogg.se huvudsak.blogg.se woxstrom.blogg.se juliazz.devote.se mollywood.devote.se pme.blogg.se sannaottilia.myshowroom.se sannanordin.devote.se tovaandersson.blogg.se ssaraengblom.devote.se mammasjoel.blogg.se juliasvedin.devote.se linanorin.blogg.se honargravid.blogg.se lindahenriksson.blogg.se lolas.devote.se srjp.blogg.se utoyahelvette.blogg.no sofiabackstroem.blogg.se 

- egentligen ingen utpekad sådär. det är mest att jag läser för att de flesta bor i Sundsvall. jag läser nästan inga ''främlingars'' bloggar för att jag har aldrig hittat en sådan som tilltalar mig riktigt. det är i så fall kenzas, honargravid.blogg.se och utoyahelvette.blogg.no. och då är det nog utoyahelvette, för att den är himla fascinerande och gripande.

Vad gör du helst på en helg?
är med Simon. vänner. eller så myser jag ner mig i soffan.

Vem saknar du?
det är ganska många. Marielle saknar jag bland annat hur mycket som helst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0