I'm stupid.

På ungefär 40 minuter blev det svart ute. Och det är rätt mysigt, jag längtar kanske lite efter skolan också även fast jag kommer dö när den precis har börjat. Jag är lite deprimerad över att helgen gick alldeles för fort, även fast jag inte alls är speciellt förvånad. Men saknar Simon gör jag ändå. Fast jag är nog rätt glad ändå. Imorgon ska jag på intervju klockan tio. Och just det, jag har glömt att berätta att mamma har lämnat oss igen. För Helsingborg alltså. KuL! Men det är rätt lugnt, för hon kommer hem på fredag igen. Och då då då, då kommer Shanti hem också. Så jag är himla glad i förskott.

Nu luktar det bränt i hela huset och jag lyssnar nog på den sämsta spotify-listan någonsin. Det känns som att den är gjord typ 2008. Det känns så i alla fall. Påtal om absolut något helt annat så hoppas jag att Jullan kommer över hit sedan. Så vi kan mysa litt, och prata massor av jävla strunt. Om Dig typ, du som läser detta. LoL.


Visst kan man kalla mig flummig ikväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0