Hey.

Nu är jag äntligen hemma. Och har tid att blogga. Jag jobbade inpå natten igår, så när Simon och jag kom hem så slocknade jag direkt. Och på den lilla tiden igår, så lärde jag mig så sjukt mycket. Och det märktes för jag vaknade inte förrän två idag och då var jag så himla trött och ofräsch. Så jag tog tillfället i akt och städade och möblerade om Simons rum, sedan åkte vi hem hit och nu har jag alltså duschat och gjort mig fräsch inför middagen.


Hehe. Världens konstigaste outfitbild. Och titta på min stortå! Haha, så sjukt STOR.

Idag så har jag i alla fall inbakad fläta som Shalony gjorde på mig.

Nu ska jag vänta på maten som ska bli så god. Det blir alltså oxfilé, riktig kantarellsås, färska kantareller, pommes frites och sånt. Mina smaklökar kommer på ett ungefär dö.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0