Glad igen!

Egentligen finner jag inte skrivsuget i mig någonstans. Men eftersom att min kväll blev så mycket bättre till skillnad från vad hela för- och eftermiddagen var. Så måste jag låta all glädje rinna av mig här också. I själva verket brukar jag aldrig vilja prata om mitt närmare privatliv. Ja, som sex, mens, hur mycket jag blöder etc. Men jag tror faktiskt jag hade en extrem pms-dag. Jag grät, grät, grät ungefär non-stop. Och jag var så sjukt ledsen så jag nästan ville gå under jorden. Jag sa massa fula saker till de som står mig nära. Och gjorde mig själv ledsen utav det. Och under hela tiden så ville jag bara ha Simon hos mig, och underbar som han är så stod han utanför min dörr tidigare ikväll och plötsligt vändes jag upp och ner. Och blev så himla mycket gladare. Nu längtar jag bara massor tills imorgon då hans sista jobbdag är, och vi kan umgås mer än bara helgen. Wii!

Hur som haver. Haha, ikväll var första gången jag gjorde någonting så stört roligt som gav mig världens adrenalinkick. Och likaså Simon. Vi skrattade ihjäl oss, åtminstone jag. Men eftersom att precis vem som helst kan läsa min blogg så får det förbli en hemlighet. 


Och ja, se vilket buzansikte jag fick. Bara för att jag visste att det var det som stod på spel. Och det hände så mycket mer. Skrattar även åt att jag har händerna sådär som man brukar ha i jeansfickor. Bara för att ha de någonstans. Haha.

Apropå någonting som inom ett par timmar är väldigt aktuellt. Så är jag så jävla nervös inför imorgon! Det pirrar inom mig precis hela tiden. Jag tänker och bara tänker. Alla som säger att det kommer att gå bra, gör mig så sjukt nervös. Men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Och att jag ''tar hem'' det här. För det är så jävla sjukt, men nu är det här ungefär mitt stora drömjobb. För jag vill ha ett jobb. Och jag kommer lära mig så mycket. Så banne mig vad jag ska visa fram fötterna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0