En lista.

Fem saker jag inte kan vara utan.
1. Datorn, hehe.
2. Mobilen.
3. Sängen.
4. Kläder.
5. MAT.

Fem filmer jag tycker är bra.
1. I rymden finns inga känslor.
2. The tourist.
3. Avatar.
4. Inception.
5. Ondskan.
(6. The haunting in the connecticut).

Fem maträtter jag älskar. (Jag kan inte välja sex stycken, har alldeles för många!)
1. Surströmming.
2. Oxfilé med potatisgratäng eller potatisklyftor med kantarellsås eller rödvinssås.
3. Grillat kött med potatisklyftor. 
4. Laxpasta.
5. Lammkött med potatisgratäng.
(6. Laxpaj).

Fem saker jag vill göra.
1. Plugga till advokat.
2. Ta studenten.
3. Lära mig danska.
4. Åka till Los Angeles.
5. Tatuera mig.

Fem saker jag inte gillar.
1. Människor som ljuger.
2. Pyttipanna.
3. Utelämnande.
4. Arroganthet. 
5. När jag inte har pengar.

Postat av: Malin - ♥ All About Photoshop

Här hittar du det mesta som har med Photoshop att göra! Du kan även titta på video tutorials och se på massa snygga bilder ;) Gilla även min sida på Facebook!

2011-08-25 @ 22:33:59
URL: http://allaboutphotoshop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0